30.1.2014

Vaunulenkillä

Käytiin eilen ja tänään vaunulenkillä/kaupassa. Uhmattiin siis pakkasrajaa koska mulle sanottiin osastolla synnytyksen jälkeen, että ekana talvena se raja ois -10. En sitten tiiä, että noudattaako ketään muu sitä, mä oon yrittänyt, mutta nyt oli pakko tilanne päästä kauppaan. Tytön mummi kyllä sanoi, että ei sitä tarvii noudattaa kunhan vaan pukee tarpeeks päälle. Niin ne säännöt ym muuttuu ajan kanssa, esim ennen nukutettiin aina vauva mahalteen (niinkun mut ja mun mieskin vauvana), nykyään ei missään nimessä kätkytkuoleman pelossa.

Tää oli eka kerta kun käytiin Melissan kanssa kahdestaan ja rattailla kaupassa. :D Ja hyvin meni, tyttö heräs kaupassa, mutta vaan hymyili mulle vaunuista. :) Tästä taitaakin tulla tapa, että aina kun iskä nukkuu yövuoron jälkeen niin me tytöt lähdetään kaupparetkelle. :D

Väsynyt äiti

Ja tässä yhdet mun lempi kengistä, edelliseen postaukseen liittyen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti