14.1.2014

Aikainen aamu

Tänään on ollut niin "vaikee" pvä, että terve! :D Nyt voi ehkä jo huokasta helpotuksesta kun pääsee kohta nukkumaan.

Ensinnäkin tyttö heräs 8.15 syömään (yleensä me nukutaan johonkin 10 asti) ja sitten minä päätin fiksuna etten taaskaan mee päiväunille, että saan yöllä unta. No, ei siin mitään, kaikki oli hyvin johonkin klo 16 asti, mutta sit Melissa päätti alkaa kiukuttelee ja veti kauheet pulloraivarit. Vaan sylissä oli hyvä ja vaan sen hetken. Lopulta suostu syömään ja rauhottu VÄHÄN. Mä luulen, että sille on tulossa jo hampaita kun syö koko ajan käsiään ja puree tuttiaan ja "kitisee" samalla. Oon kyllä sellanen äiti, että stressaan kaikesta, nyt mua mietityttää, että saako tyttö tarpeeks maitoo? Tänään meni n.900ml...

Nyt oon taas päässyt treenailuun kiinni, vielä kun syömiset sais kuntoon, huomenna sit. :D No, söin mä sentään tänä aamuna puuroa mut muuten on tullut vaan puperrettuu leipää ym. Ja yritän just vähentää hiilareita ja lisätä proteiinia.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti