22.1.2014

Optimisti


 

 Kävin tänään lääkärissä uusimassa reseptin ja sit varaamassa hammaslääkäri aikoja joita sainkin huikeat 3 kappaletta. :D Eilen kirjoitin Melissasta niin nyt voisin vähän kertoa, että mitä mulle kuuluu.

Mulle tuli synnytyksen jälkeen ihan kauhea "masennus", kaikki itketti ja tuntu etten osaa olla tarpeeksi hyvä äiti tai hoitaa tyttöä. Tuntui, että meidän parisuhde kuolee kun ei ole tarpeeksi aikaa toisillemme ja kun mä vaan kiukuttelin ja itkin. Onneks sitä kesti vaan pari viikkoa. :)

Nyt oon ollut taas oma iloinen itseni, paitsi kun oon ollut kipeenä niin paljon. Oon aina ollut luonteeltani optimisti, yritän nähdä kaikissa asioissa jtn hyvää ja jossei ois niitä huonoja juttuja niin me ei oltais nyt tässä hetkessä ja tilanteessa. Kaikki on just nyt hyvin, mutta voi olla, että huomenna ei oo joten pitäis muistaa osoittaa rakkautta ym läheisille eikä riidellä turhista asioista. Mistä sitä tietää mitä huominen tuo tullessaan.

Välillä mietin vieläkin miten jaksan tätä arkea. Mutta kun katson meidän rakasta tyttöä niin mulle tulee onnen kyyneleet silmiin. :) Ja niin ei käy monestakaan asiasta. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti