29.1.2014

Pukeutumisesta

Oon aina ollut ns poikatyttö ja boyfriend farkut+tiukka toppi, parhautta. En tykkää tavallisista tiukoista farkuista, varsinkin pillifarkut on kauheet. Siis mun päällä tai mun mielestä mun päällä. :D Toinen melkein aina käyttämäni asukokonaisuus on minihame ja leggignsit. Mun mielestä ne vaan pukee mua parhaiten. Mutta noi ei sit taas mee tohon poikatyttö-kategoriaan. :D

Piikkarit, nilkkurit, korkkarit ym on ihania ja ostan niitä aina jos löydän suht halvalla ja eteen sattuu sydämen tykytyksiä aiheuttava pari. Mutta niitä ei mun jalassa nää kun ehkä 2 kertaa vuodessa. :D Eli turhaa rahanmenoa, mutta kun en voi vastustaa. Tennareita käytän joka pvä tai saappaita nyt talvella, mutta niissäkin pitää olla matala pohja, ei korkoa.

Kuitenkin yleensä vietän suurimman osan päivästä mun miehen huppariin ja lökäreihin pukeutuneena, ei kotona tarvii niin hienona olla. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti