16.1.2014

Feikkiä vai ei?

Nykyään melkein kaiken ulkonäköön liittyvän saa feikattua itselleen. Hiukset, kynnet, rusketuksen, ripset ja jopa vartalon. Ite oon aina ollut tällaista "vastaan" tai siis mielestäni on turhaa käyttää ainakaan paljoa rahaa mihinkään solariumeihin kun voit ostaa kotiin purkin itseruskettavaa.

Oon miettinyt jo pitkään hiustenpidennyksiä, mutta en oo vieläkään raaskinut tilata koska ne on mielestäni NIIN kalliita. :D Ja en ole halunnut rakennekynsiä samasta syystä. Lakkaan kynsiäni, se saa riittää. Itseruskettavia olen käyttänyt, mutta en raskausaikana enkä sen jälkeen, pitäisköhän taas alkaa kun ollaan lähössä Sokos hotelli Caribiaan ens kuussa ja mulla on luonnostaan ihan kalkkilaivan kapteenin ihonväri. :D

Ja oon aina miettinyt etten välttämättä haluais minkäänlaisia ripsienpidennyksiä/ tekoripsiä koska ne KAI kuluttaa omia ripsiä, ainakin jonkun verran. No, nytpä sit ostin Iberon ripsitupsuja ja aattelin huomenna kokeilla niitä. Saa nähä miten onnistuu ensikertalaiselta. :D

Tässä postauksessa ei nyt ollut päätä eikä häntää, mutta ei se kai mitään. Kuvakaan ei liity tähän mitenkään. :D


7 kommenttia:

  1. Ei todellakaan kannata ottaa pidennyksiä! Terveisin kokemuksen syvä rintaääni.. :( Vuosien pidennyskoukutus on tuonu mulle pään kaljua täyteen, ja nyt haluun käyttää pidennyksiä juuri siksi ettei ihmiset tajuaisi kuinka hiukseton oikeasti oon:(
    Sulla näyttäs olevan tosi kiva tukka! Iberon ripsitupsuja oon kans käyttäny, kyllähän ne omat ripset vähän nysähtää sen jälkeen, mutta mulla ainaki kasvanu takasin nopeasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :) Joo mä laitoin ne ripset tänään päivällä eikä ainakaan viel suihkussa lähteneet pois, saa nähä sit aamulla onko kaikki pitkin tyynyä. :D

      Poista
  2. Jos hiustenpidennys houkuttaa mutta et halua maksaa kauheita euroja sen laittamisesta niin suosittelen hankkimaan Clip on pidennykset! :) Saa paljon halvemmalla ja kuten nimestä ymmärtää niin niissä suortuvissa on tosiaan klipsit millä ne kiinnitetään omiin hiuksiin ja niistä saa kyllä tosi hyvännäköset! :) Saa laitettua ja poistettua todella helposti joten jos haluaa pitkäthiukset niin kilpsit kii ja jos haluaa takas lyhyemmäks niin hiukset vaa hemmettiin!:D helppoa! Näitäkin on erilaisia ja eri laatuja mutta kannattaa katsella. Nyt oli tullut esim Seppälään ja sittariinkin jopa! en sitten tiedä laadusta halvempien kohdalla mutta kannattaa alottaa ehkä halvasta ja siitä sitten kouluttautua niiden käytössä ja huolenpidossa ja ostaa kalliimmat myöhemmin! :) Oon myös miettiny noita ripsenpidennyksiä mutta en jaksa käydä niitä muokkauttamassa kahen viikon välein niin oon skipannu koko jutun. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa noita clip oneja oon harkinnutkin eniten kaikista mahd. pidennyksistä. Okei, pitääkin ehkä mennä katsomaan sittarista... :) Joo, sama myöskään sen huollon takia en oo viittinyt niitä ripsiä ottaa.

      Poista
    2. Itekkin ajattelin hommata noi clip onit että saa tuuheutta ja muunneltavuutta hiuksiin! :) Seppälässä tais maksaa about 40 euroo paketti jossa oli kolme erikokosta hius tuppoo :D eli ei paha hinta ollenka ja näyttivät hyviltäki! En sit tiä jos se ei oo aitoo hiusta niin en kyllä suosittele koska se menee ihan pillale ja sotkuun sekunnissa et voi olla et joudut ostaan jotain vähän kalliimpia. Niitä oikeita hiuksiahan voi sitten viedä vaikka parturille värjättäväks että tulee samanväriset kun omistakin hiuksista jos ei löydy ihan täydellistä väriä! :) niin ja nehän kesätäkin käyttöä kauemmin kun ei ole päässä ihan 24/7! :)

      Poista
  3. ihana pieni siellä <3 Liityin lukijaksi :)

    Suosittelen clipsi pidennyksiä! Itsekin tulee käytettyä niitä kun ei ole enää sinettejä. Mie en voisi elää ilman ripsipidennyksiä!!! :D Kerran otin ja jäin koukkuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Voi ei, oon menossa anopille ottaa ne ripset ja voipi olla että siitä lähtee sit kierre. :D

      Poista