3.2.2014

Mietteitä töistä

Mun äitiysloma loppuu heinäkuussa ja ollaan pomon kanssa vähän puhuttu jos sit rupeisin tekemään sillon tällön viikonloppuja. (oon siis Filmtownissa töissä.) Nyt oon kuitenkin miettinyt, että eihän mulle ja mun miehelle sit jäis melkein ollenkaan yhteistä aikaa kun mieheni on arkipäivät yötöissä ja nukkuu päivät. Jos oisin viikonloput töissä ja mieheni Melissan kanssa niin hyvä kun ehittäis näkemään. :D Eli näin olisin osittaisella hoitovapaalla. Pitäisköhän mun kuitenkin jäädä viel ihan kokonaan sille hoitovapaalle? Ja mitäköhän ne sit töissä on tästä mieltä. :D

Melissa oli tänään mummilla kyläilemässä yhestä kaheksaan ja mä sain nukkua. Menin kolmelta päikkäreille ja heräsin kaheksalta! :D Vähän univelkaa vissiin kertyny. Katotaan miten saan nyt yöllä unta...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti