31.5.2020

Rv 11+0

Viikossa t4v  oli noussut 39.1! Mut vasta-aineet ei ollut koholla, joten ei ainakaan Basedowin tauti oo ja just katoin, et lääkäri oli kirjottanut omakantaan, et "jos vasta-aineet ei koholla, tod.näkösesti kyseessä alkuraskauden hcg-hormonin vaikutus, uudet arvot 16.". Huoh, mites tää mun olo? Sydän hakkaa, ahdistaa ja oksettaa.  No, kai se on lääkäriin luotettava...
Oon ihan varma, et oon tuntenut jo pienen liikkeitä. :D Oon kyl laihtunutkin niin paljon, et mahas ei hirveesti mtn rasvaa oo estämäs. :D Joka pvä on sykkeet löytynyt, edelleen mun mielestä tosi korkeella välillä. Tänään rr aamulla hyvä vaikka sydän hakkas miljoonaa ja ahdisti. Nukkuminen on ollut vieläkin ihan tosi heikkoa. :(
Novellen aprikoosi-jasmin juomaa menee paljon. :D Sit mun tekee mieli hesen ranskalaisii, makkaraa ym. Viittais poikaan. <3 Nimiäkin oon jo miettinyt, Milana ja Väinö päällimmäisenä.
Pelottaa ihan sikana nt-ultra. Tiedän, et joku masussa on ja on kasvanutkin ja on hengissä, mut mitä jos löytyykin kauhee turvotus tai viikot jätättää paljon. Sit joutuis taas alottaa kaiken alusta. Menisin ainakin nipt-tutkimukseen. Ehkä siks tää pelko on nyt tullut enemmän kun s-papp-a oli vaan 323 rv 9+5 tai 9+3. Tytöstä oli ihan vähän myöhemmin 356. Mut hänellä oli ainakin kaikki kromosomit ok, vaikka menikin kesken. :/ Melissast ja Viljamist en tiiä, kun omakannasta ei löydy.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti