7.6.2020

Rv 12+0

Jee, nyt pitäs alkaa vähän turvallisemmat viikot. Mut toisaalta uskoako nyt tohon, kun viimekskin kävi niin kun kävi...
Lääkäri soitti viime pe ja alotinkin sen propycilin liikatoimintaan. Lääkäri sano, et on vauvalle ihan turvallinen lääke ja mitä oon lukenut niin ilmeisesti varhaisraskaudessa voi aiheuttaa jtn epämuodostumia, mut on turvallisin vaihtoehto lääkkeistä. Kuumottaa silti syödä tota, kun ensinnäkin se on Suomessa erityisluvallinen lääke, harvinaiset haittavaikutukset mulle on aika vakavia ja sit aina on kuitenkin pieni riski vauvallekin. Mut liikatoiminta on kuitenkin haitallisempi kuin lääkitys, joten tällä mennään. Ihan kun toi ois jo vähän auttanut, yöhikoilu on vähentynyt paljon. Sydän vielkin hakkaa. :/
Samoilla oireilla mennään, oksentanut oon joka pvä, joskus kaksikin kertaa.
Apua, enää 3 päivää ultraan. Jännittää niin paljon.
Eilen ja tänään mun maha meni yhtäkkii ihan palloks ja kovaks. Voikohan näin aikasin jo olla harjotussupistuksia. Ainakin siltä ne tuntu. Ja liikkeistä oon edelleen ihan varma, et oon tuntenut jo.
Siis tää olo on niin hirveä, et jos nyt kaikki menee hyvin niin en enää ikinä halua olla raskaana. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti