7.3.2019

Rv 16+6

Vauva: Paino 135g, koko pituus 16cm. Tutkii ympäristöään. Suoliston toiminta alkaa.

Oireet: Viime vkl sekä pe, että la kivat vaahdot taas pönttöön. :/ Mitäköhän se on? Varmaan jtn vatsahappoi... Eli samoilla mennään. On tuntunu parina pvänä vihlontaa jossain tuolla alhaalla. :D Toivottavasti kaikki on hyvin. En oo mielestäni vielkään tuntenu harjotussuppareita, edellisis oli jo tosi aikasin ekat.

Mielihalut: Yks pvä teki mieli ketsuppia, toinen lihapiirakoita ja hernekeittoo.:D

Ajatukset: Nyt on ollut hermot vähä loppu, eilinen pvä oli ihan kauhee, tapeltiin jostain mitättömäst ja vieläkin mietityttää se. :/ Mut tällanen mä nyt oon aina ollu, vähän hullu enkä muuksi muutu eikä mun tarviikaan. Jos en kelpaa nii se on soronoo. :D
Tyttöolo on vähän kääntynyt pojan suuntaan, saa nähä kumpaa veikkaavat rakenneultrassa. :) Tulis jo ens kuun 9 pvä. Liikkeistä oon ollu huolissani koska en oo juurikaan mtn tuntenut, eiks jo pitäis kun on kummiski kolmas raskaus menossa? :/ EHKÄ jtn kuplintaa oon tuntenu mut en tiiä onko ollu sit vauva vai mikä? :D
Oltiin Turus viime viikolla ja mittailin taas verenpaineita. :D Ekalla taas kerran joku 151/89 tms, mut vikat jo luokkaa 125/84. :) Miksköhän ne sit välillä on noinkin korkeet, onkohan siitä jtn haittaa tai onkohan ne sit tollaset jännityksen takii vai koko ajan jos en oo levossa? Taas yks lisäkysymys neuvolaan. :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti