28.8.2012

Väsymyspäivä

Onkohan mulla joku vitamiininpuutostila kun koko aika vaan väsyttää eikä huvita lähteä ulos tästä kämpästä? Oon kyllä yrittänyt syödä terveellisesti ja muistaa aamuporeet. :D Menin eilenkin jo ennen 1 yöllä nukkumaan, mutta silti heräsin liian väsyneenä vasta 12! Melkein 12 tunnin yöunet, terve.

Tänään oli kuitenkin pakko raahautua auton kyydissä lyseolle. Vein todistuksen mun aikaisemmista aikuislukion suorituksista ja onnistuin jopa eksymään siihen rakennukseen. Mut kannattaa siis valita kartturiksi tai matkaoppaaksi jos sellaista sattuu tarvitsemaan. Lyseolta pikavauhtia takaisin turvalliseen kotiin ja sitten nälän pakottamana kauppaan viemään pulloja. En ole köyhä tai mitään.

Päivän piristys: BIG BROTHER alkaa tänään!!! Eilenkin oli jo pakko kytätä netistä, että minkälaisia asukkaita sinne taloon tänä vuonna oikein menee. Ja petyin kyllä tosi pahasti. Vain 4 miestä ja suurin osa naisista/TYTÖISTÄ vaikutti no..ööö..huomionhakuisilta tai jotain sinne suuntaan. Tai sitten olen vain katkera kun en itse päässyt taloon. Toisaalta, ei mun hakemukselta muuta voinut odottaakaan. Talossa on tänä vuonna yksi vanha "tuttu", Irina. Vähän hyvä. :) Ja Hyvinkäätäkin edustetaan! Iltaa odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti