27.8.2012

Keittoo

Hei taas! Mun elokuu on mennyt oikeastaan vaan töitten parissa, sain nimittäin jatkaa Filmtownissa! Ja nyt koulunpenkille takaisin myös, enköhän mä selviä jotenkin. Biletystä ei tietenkään (valitettavasti) ole unohdettu, mutta nyt ajattelin yrittää vähentää sitä. :D huom yrittää.

Ja siitä päästäänkin siihen, että en millään jaksais odottaa ens lauantaita, lähetään J:n kanssa laivalle pitkästä aikaa! Oon ihan innoissani ja suunnitellut jo vaikka mitä meidän molempien pään menoks. Saa nähdä miten reissu menee... :)

Otsikkoon sen verran, että vihaan keittoja. Mulle on varmaan jäänyt joku trauma lapsuudesta kun AINA äidin tai isän tekemässä sopassa oli pikkukärpänen, ja siis ihan oikeasti aina. :D Asuttiin landella ja kaikki kasvikset tuli omasta kasvimaasta, johtuisko siitä vai oonko mä nähnyt pienenä harhoja? hmm. No, kuitenkin tein perjantaina kanakeittoa (en itse saanut maistaa sitä ollenkaan, kiitos nälkäisten miesten) ja tänään jauhelihakeittoa joka yllättäen oli syötävää. Ehkä seuraavana teen kuitenkin jotain muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti