22.11.2020

Rv 36+0

 Lisärit jatkuu samanlaisina. :( Kävin taas mä lääkärissä niistä ja ekg:tä ei ensin meinattu millään saada otettuu kun en pystyny olee selällään kun ihan hetken. No, se oli sit taas normaali, tietysti. Rr oli kans ok, verensokeri 4.5 (9h syömisestä), lämpö 37.0, saturaatio 98%. Ja lääkäri kuunteli niin ok. Eli taas ihan v#=^n turhaa. :( Ja pelkääminen jatkuu... 

To oli lääkärineuvola. Siel paino tippunu 3 viikossa 100g? En tajuu, syön enemmän kuin normisti, voiskohan olla t4v taas korkeella. Mulle ei oo niinku tullu koko raskauden aikana grammaakaan painoo. Pissa ok, rr 110/73, sisätutkimukses ei auki, rt ja vauvan syke n.130. Sano kun teki ton tutkimuksen et tunsi vauvan kallon joten varmaan kanava ainakin poissa? Sf 33cm eli melkein yläkäyrällä ja samassa kun Viltsuu oottaessa. Toikin lääkäri kuunteli sydämen ym ja sano, et ok. Mä oon vaan ihan varma, että mulle on tullu se sydämen vajaatoiminta raskauden aikana vaikka 4 lääkäriä on sanonu ettei oo. Mut kun mun mielest ne ei tutki kunnolla. Ottais johonki tarkkailuun tai tekis sydämen ultran! 

Joka pvä aattelen, et alkaispa jo synnytys, et pääsis tästä pelosta. Ja siltä kyllä edelleen tuntuu ettei kauaa mee. Haarat sattuu varsinki ylös noustessa ja maha on ilmapallo. Välillä vähä huono olo. 

Keskiviikkona ois se kasvukontrolliultra ja tietysti lapset on nyt kipeänä mut mun ois pakko päästä sinne. Täs on niin vähän viikkoja enää et välttämättä ei saa uutta aikaakaan ennen synnytystä. Tasan 4 viikkoa laskettuun aikaan! :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti