22.12.2010

Onko joulu jo kahden päivän päästä?

Ei tunnu yhtään siltä, että joulu ois tulossa. Tai no ei mulle nykyään joulu oo ees niin tärkee kun pienenä. Silloin sitä ootti vaan niin paljon, että sai avata lahjat ja syödä kaikkia herkkuja ja valvoa pitkään. Nyt ootan oikeestaan vaan sitä, että saa syyä jouluruokia ja maistella jouluglögiä. :)

Menin sit aamulla töihin ja sinnittelin siellä loppuun asti. Ja aion mennä vielä huomennakin. Sitten onkin 3 pvä vapaat eessä. Jee! Ja sunnuntaina varmaan takas kotiin sieltä Hyvinkäältä ja toivottavasti Jessekin pääsee tulemaan kotiin vkl. Sit pidetään kahestaan myöhänen joulu. :)


Haluisin niin paljon lähtee jonnekkin ulkomaille!! Espanjaan tai Egyptiin tai Italiaan... Kun en oo koskaan käyny muuta kun Ruotsissa ja sitä ei lasketa. No, ehkä sit kun oon ollu töissä jonkun aikaa ja saanu rahaa kokoon.

Tänään muuten oli oikeen rahapvä. :D Ensin sain Sirkalta joululahjaks 20 euroo ja sit yks mies toi puotiin löytämänsä kännykän ja mä sain siitä löytöpalkkion (5 euroo). Ja ainiin, joku ulkomaalainen mies soitti mulle Helsingistä jostain työpaikasta mihin olin hakenut. Se puhu vaan englantii enkä saanu melkein mitään selvää mitä se selitti, mut kuitenkin se sano soittavansa huomenna uudestaan. Toivottavasti pääsisin haastatteluun.

Kaheksalta ois ollu sali, mutta päätinpä etten mene koska se ei varmaankaan tekis tätä mun olotilaa paremmaks tällä hetkellä.. Ens viikolla sit uudemman kerran. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti