26.11.2010

Pikkujouluja si!

Okke,elikkäs huomenna on tän vuoden ensimmäiset pikkujoulut! Hyvinkään chekkarissa ja alkaa kuudelta,loppua ei ole näkyvissä. Pitää noit varten lainaa massii isosisko Riikalta mut eipä voi mittää. Sinne lähtee kolmen hullun siskon kopla räjäyttää baari! :D Onkohan tuolla liian kylmä laittaa mekko päälle? Vois uhmata pakkasta ja laittaa silti. Kyllähän sitä pikkujouluihin vähä voi laittautuu... Pääsen 3 töistä ja sit siinä on pari tuntii aikaa ja puol 6 junalla Hyvinkäälle. :) Saa nähä mitä ilta tuo tullessaan...

EI, miksi Petrin piti tippua BB:stä?!? Se ja Elisabeth olis mun mielestä kuulunu finaalinelikkoon,ehdottomasti. Nyt Ninon pitää voittaa. Koska Eetu on vasta tullut sinne taloon, Niko on jo kerran päässyt loppunelikkoon ja Marika on muuten vaan ärsyttävä piipittäjä. Piste.

Tää blogin kirjottaminen valtaa mun mielen ja ajatukset. :D Vaikka oon vasta alottanut. Huomaan iltasin jos en saa unta miettiväni mitä tänne vois postailla... Voisinkin vähän valottaa elämääni kun ette musta mitään tiedä kuitenkaan.

Olen siis 22 vuotias ja asun (ikävä kyllä) Hausjärvellä elikkäs landella. Olen seurustellut kohta vuoden mieheni kanssa ja meillä menee erittäin hyvin. :) Olen töissä tossa alakerrassa sellasessa kahvilassa ja puodissa. Oon alottanut nyt salilla käynnin ja uudestaan espanjan opettelun.

Vaikka oon näin nuori niin oon kokenut vähän kaikenlaista elämässäni,mutta se on vaan hyvä koska elämä opettaa ja mitään ei pidä katua. Molemmat vanhemmat on kuolleet,väkivaltaa,alkoholismia,huumeita(ei perheessä mutta muuten) ja lastarissa on tullu asuttuu.Terveysongelmii ymym. Mutta en hae näitten mainitsemisella mitään säälipisteitä vaan haluan että jos ja kun tälle tulee lukijoita niin on asioita mihin jotkut ihmiset voivat samaistua. :)

No,siinä oli jtn mun elämästä. Ja nytpä alan kattelee salkkareita,mo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti