22.5.2012

Im in love!

Eilen oli niin ihana ilma! <3 Käveltiin tuolla joen varressa, mutta tietenkin unohdin kameran kotiin. Hyvä minä ja peukku pystyyn. Ensimmäistä kertaa tarkeni oikeesti olla ulkona pelkällä topilla. Oon ihan rakastunut tähän kaupunkiin ja meidän toivottavasti uuteen kotiin, meinaan tässä saattaa sittenkin tulla vielä mutkia matkaan tässä asuntoasiassa...
Tänään olisin halunnut mennä ottamaan aurinkoa, mutta kenes kanssa mä tonne rantaan meen nököttää? J on töissä ja en tunne täältä VIELÄ ketään. Joten oon tehnyt viimesiä koulujuttuja, lakkaillut kynsiä ja siivonnut. Tässä erittäin hianoja otoksia tältä päivältä:

Ei älkää välittäkö pyyhkeistä taustalla :D Mutta kuvan pointtihan on  uusi hiusväri.

Vapaalla kädellä ranskis ja kihlasormus <3

Vähän maisemia.

Ja mun rakkaus tää keittiö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti