15.12.2011

Päivä 8 - Se hetki

Hmm, mistäköhän hetkestä pitäis kirjottaa... No tietysti toivottomana romantikkona siitä hetkestä kun näin J:n ekaa kertaa.

Istuttiin S:n kanssa Turun satamassa ja venattiin, että päästäis laivaan, toisena iltana peräkkäin. Joo, meillä meni vähän kovaa. :D Näin mun mielestä erilaisen kuin muut miehet, komean tyypin kavereittensa kanssa menossa tupakille. Sanoin S:lle, et "tos on mun elämän mies".

Laivalla yritin ettiä tätä miestä koko illan, mut en löytänyt.

Seuraavana aamuna lähettiin vanhat meikit naamassa, tukka pystyssä hakemaan kahviosta aamupalaa. Ostettiin mahdollisimman rasvaset pizzapalat ja aateltiin viiä ne pahvilautasilla hyttiin. Päästiin hissiin asti kun kaks jotain miestä/poikaa änki meiän kans siihen hissiin. Sit ne vaan sano, et me tullaan nyt teiän hyttiin dokaamaan.

J tuli meitä vastaan käytävällä ja yllätys, nää kaks miestä oli hänen kavereitaan eli herra J:kin liittyi meidän seuraan. Olin oikeesti aivan räjähtänyt ja aattelin, että terve, siinä meni mun chäänsit. J sanoi mulle jossain vaiheessa kun riehuttiin siellä ympäri laivaa, että oon ihan kun sen paras kaveri. Kiva, KAVERI. :D Mutta sitten hän pyys mun numeroa ja kummallakaan ei ollu akkua puhelimessa joten yritin kirjottaa sitä eka J:n käteen, mut kynä ei toiminu ja sit johonkin vanhaan junalippuun.

J ja hänen kaverinsa tuli sit meiän mukaan Riksuun, vaikka oikeesti asuivat Fogessa. Ja loppuilta menikin niin, että me mentiin S:lle baarista ja nää yhet jonnekki ihan muualle. Olin varma etten enää kuule J:stä, mut mites nyt, ollaan oltu huomenna 2 vuotta yhessä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti