28.5.2011

Here I Come!

Pahoitteluni, en oo taas kirjotellu piiiitkäään aikaan. On ollu vaan kaikkee muuta puuhaa eikä oo ollu inspiraatiota kirjottaa. Paljon on tapahtunut. Otettiin kissalasta pikku vauva kissa nimeltään Misu. <3 Tai Misu on jo sellanen 4-vuotias. Mutta mulle se on vauvakissa.
(tältä Misu varmaan näytti pienenä)
 Oon vaan tehnyt töitä töitä ja töitä... Ja siellähän on ihan kivaa, mutta mun yks pomo... eieiei. :/ En ala nyt nimiä mainitsemaan, se vois olla vaikka kunnianloukkaus. :D
Hmm, kesäksi meillä on paljon suunnitelmia. Ens viikolla lähetään Forssaan Jessen valmistujaisjuhliin ja sen äipälle yöks. Ja sit seuraavana lauantaina aion pitää kotona sellaset illanistujaiset kans ton valmistumisen kunniaks. Aion tehä juustokakkua ja pestopiirakkaa. Salla tulee kesäks tänne!! Jeee!! Ollaan viimeks nähty joskus helmikuussa eli ikuisuus sit... Ens kuussa on myös tulevan kummipoikani ristiäiset. :) Oon tilannut sellasen pitkän kuviollisen mekon hm:ltä. Ja pitää mennä ettii hieno kummilusikka poitsulle. :) Sitten heinäkuussa ois tarkotus lähtee mökkeilemään jonnekkin päin. Ja laivalle pitäis lähtee... Ja vähän kaikkialle. :D

Ainiin, aion mennä varaamaan tatuointiajan Hyvinkäälle. Oon miettinyt tatuointia jo monta vuotta, mutta en oo osannut päättää paikkaa sille. Olisin halunnut sormiin, mutta se saattais haitata tulevaisuudessa joten oon nyt päättänyt, että se tulee kylkeen. :) 
Joo mutta palaillaan taas. Meen nyt syömään pullaa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti