12.1.2011

Etsitään töitä.com

Tosiaan, ne mun puotipuksun työt loppu viime viikon perjantaina. Ja oon erittäin ylpeä siitä, että kerrankin olin jossain työpaikassa loppuun asti! :) Nyt ahistaa kun ei oo mitään tekemistä päivisin. Äkkiä vaan jtn uutta tilalle.

Heräsin tänään jo varttia yli 6, ihan tost noin vaan. Sit Jessekin heräs kun yritin ettii hametta jostain sängyn alta. No, päätinpäs sitten, että nythän on hyvä tilaisuus mennä sinne lääkäriin ton kurkun takia. Mutta sehän oli ihan turha reissu. Sairaanhoitaja vaan tunnusteli tota mun kaulaa ja soitti lääkärille, "että onko syytä olla huolestunut plääplääää....". Ja lääkäri sanoi, että tule uudestaan 2 kk päästä jos ei tila oo muuttunu mikskää. Hmph. Sitten täytyy tehdä niin.

Leivoin tänään myös appelsiinikakun. :) Tekee vaan milei tehä ruokaa kun ei oo muutakaan elämää tällä hetkellä. :D

Ainiin ja tilasin takin ja uudet legginsit hm:ltä. Jos ne vaikka suostuis lähettää ne tällä kertaa mulle.

Kohta vois vaikka lähtee kauppaan ja sillee. Illal sali.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti